فرمانده انتظامی: امنیت مراغه نتیجه اعتماد مردم به پلیس است

فرمانده انتظامی:

امنیت مراغه نتیجه اعتماد مردم به پلیس است

مراغه - ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به همکاری های مناسب مردم این شهرستان با پلیس گفت: امنیت کشور و شهرستان نتیجه اعتماد مردم به پلیس و استمرار آن نیازمند تداوم مشارکت های گسترده مردم و دستگاه های اجرایی است.

 

 

سرهنگ رضا اصلانی فر قبل از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان افزود: امنیت فعلی کشور مرهون تلاش مشترک نیروهای نظامی به رهبری ولی فقیه است و این نیروهای جان برکف تا آخرین قطره خون در جهت حفظ امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند.
وی به نقش پلیس 110 در تامین امنیت اشاره کرد و افزود: تماس های تلفنی با این پلیس نشانگر امین دانستن نیروی انتظامی از سوی اقشار مختلف مردمی است.
سرهنگ اصلانی گفت: رسالت ناجا برقراری امنیت و آرامش در جامعه و به خصوص در فضای مجازی بوده و پلیس فتا مرزبانان اطلاعات و امنیت مردم در فضای مجازی است .
وی افزود: در روزهای اخیر طرح جمع آوری معتادان انگشت نما و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان با دستگیری 133 نفر اجرا شد و طرح تامین امنیت داخل شهری به ویژه در ایام محرم و سوگواری حسینی در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان نیروی مکتبی و اجتماع محور حافظ امنیت و آسایش جامعه است، گفت: اقتدار کنونی این نیرو به دلیل برخورداری از روحیه انقلابی و دین مداری است و نیروی انتظامی بر ابزار و تجهیزات تکیه نمی کند.
وی که به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در جمع نمازگزاران مراغه سخنرانی کرد، ادامه داد: فرهنگ سازی اولویت اصلی پلیس در راستای عملی کردن رویکرد اجتماع مدار در بین آحاد جامعه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:, | 9:58 | نويسنده : شهروند مراغه ای |